مرکز خرید
مركز خريد میزبان با هدف دسترسی آسان و سریع میهمانان به امکان خرید، در فضایی به مساحت ۲۰٫۰۰۰ مترمربع اقدام به طراحی واحد تجاری نموده است. دراین  مرکز خرید، هایپرمارکتی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع پیش‌بینی گردیده است‌ که تمامی اقلام غذایی قابل عرضه به مشتریان با قیمتی مقرون به‌صرفه ارائه گردد. هم‌چنین راه‌اندازی فودکورت و شهربـازی سرپوشیده و  فـروشگاه‌های تجاری با حضور برندهای معتبر دنیا در زمینه‌های پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، کالای خواب و آشپزخانه و… از جمله برنامه‌های در دست اقدام  واحد تجاری می‌باشد.
                              


​​​​​​​



سایت ساحلی

مجتمع تفریحی توریستی میزبان بنا بر اهداف ذاتی خویش در زمینه ایجاد فضای تفریحی مناسب جهت رفاه حال مشتریان خود،  اقدام به برنامه‌ریزی  و راه‌اندازی سایت ساحلی خود  در فضایی به‌ مساحت ۱/۵ هکتار نموده است. در این سایت، درختان توسکا به قدمت ۳۰ سال و در ۱۰۰ متری دریا، جلوه‌ای زیبا  از تلاقی جنگل و دریا را نموده است. مهندسین این مجتمع با طـراحی  ۱۰۰ کلبه چـوبی، امکـان اسکـان و بهـره‌مندی میهمانان گـرامی را  از ایـن فضـای زیبا فراهم خواهند نمود. هم‌چنین پیست اسب دوانی، سایت ورزش‌های آبی، رستوران دریایی و... از سایر امکانات  پیش‌بینی  شده در این مجتمع می‌باشد.








کشتی تفریحی 

ایده امکان جابه‌جایی مسافرین و میهمانان از مجتمع اصلی تا سایت ساحلی از طریق دریا، مجموعه را برآن داشت تا نسبت به پیش‌بینی و آینده نگری در خصوص تهیه یک فروند کشتی تفریحی اقدام نماید. هم‌چنین با توجه به وجود امکان تردد  و کشتیرانی در سواحل دریای خـزر و خـروج  از منطقه، این مجتمع درنظـر دارد به‌صورت تورهای چندروزه، میهمانان گرامـی را از سفرهای دریایی نیز  بهره‌مند سازد.









آمفی ‌تئاتر

آمفی‌تئاتر میزبان در ۳ طبقه و زیربنای کلی ۳۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در حال احداث می‌باشد. این آمفی ‌تئاتر با  امکانات صدابرداری و نورپردازی نوین طراحی گردیده است و بـا برخورداری از امکانات ترجمه همزمان، آماده برگزاری همایش و سمینارهای استانی، کشوری و بین‌المللی خواهد بود.

سبد خرید